Lång uppdatering!

Länge sedan sist. Nu är det ca 4 månader sedan sist jag skrev och det känns verkligen tungt! Men har absolut inte känt varken inspiration eller motivation att skriva och då känns det bättre att inte skriva någonting alls.

Vad har hänt sen sist då? Jag kan ju inte påstå att det hänt så värst mycket roliga saker sen i somras, men lite har jag väl att berätta iaf (: Går ju en kurs för nystartade eller idéer till att starta företag, Kick Start, och det har varit lite upp och ner faktiskt! Både givande på samma gång som inte givande, beror på hur man ser på det hela i stort. Men kul har det iaf varit och skapat kontakter har man också gjort (:

Nu håller jag på att flyttar igen också! hehe (; Blir bara dörren mittemot till en 2a, men känns så himla bra :D Kommer flytta på lördag den 30/10 och kontraktet börjar gälla från och med den 1/11. Jag och pappa ska måla om alla rum samt tapetsera en fondvägg, i lägenheten (: Sen är det väl lite små saker som ska göras också, köpa lite nya möbler, plus att jag får en inneboende också! Så kommer använda lite av hans saker också, och nej vi är inte tillsammans utan vi är bästa vänner som kommit fram till en bra lösning (: Han vill spara pengar till en insats, jag behöver hjälp med hyra plus att jag vill börja med körkortet! Så då blir vi sambos ^^

Fotojobb. Jag har inte haft ett enda fotojobb under sommaren typ.. Men har iaf haft tre stycken sammanlagt och utav dom så är jag nöjd med en! Men tänker inte klaga, kommer på fötter snart igen.. Ska ju ha en till utställning i mars, där temat kommer vara "Arboga historia", får hoppas att jag hittar inspiration och motivation snart så jag kan börja fixa bilder (:

Bilder från familjeportätt/barnporträtt fotojobbet kommer upp inom kort!

Kram J

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0