*Bloggsvar*

Nu är även jag en av alla i mängden. Jag blev inbjuden av söta Susanne till bloggsvar (: Har alltid varit nyfiken på vad det var ända sen jag såg det första gången när jag var in på någons blogg (minns inte vems) och när jag tänkte skaffa det så visade det sig att man var tvungen att bli inbjuden för att kunna skaffa ^^ Men nu har jag iaf skaffa det, så det är bara att fråga en massa frågor nu, jag svarar i stort sätt på allt från foto till livet (:

Tre stycken inbjudningar. När man blir inbjuden till bloggsvar och blir medlem så får man automatiskt tre inbjudningar och då kan man bjuda in vem som helst! Jag tänkte då vara schysst att ge bort mina inbjudningar, men tänkte göra det genom en kommentarstävling. Det låter kul va? (:

Det ända du behöver göra är att:

* Kommentera detta inlägg med "Jag är med och tävlar" och sedan skriver du en liten motivering till varför just du ska få en inbjudan av mig.

Väldigt enkelt (: Ni har tills söndag den 4 april på er att kommentera och motivera och sedan drar jag ut tre stycken vinnare! De som vinner kommer publiceras i ett inlägg här på min blogg och kommer även att bli kontaktade så var noga med att ni skriver med eran mejl (den syns inte för någon annan än mig). Lycka till!

Kram J

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0