Uppdatering!

Uppdatering! Hej allihopa (: Längesen jag skrev här, jag vet.. Men har haft mycket annat att göra och har inte hunnit med bloggen så mycket. Förlåt! Men ska försöka bättra mig och uppdatera så ofta som möjligt. Jag har fått till mycket kring mitt företag nu. Hemsida, reklamfolder, utställning och försöker ragga kunder så gott det går! Kunderna har väl varit den svåraste delen.. Har haft 3 fotobeställningar, men en backade ut pga av att Han insåg att han inte hade råd just nu, och en annan backade ur pga att bebisen vart sjuk och nu hoppas jag på fint väder på fredag för då ska jag ha min tredje fotobeställning, en familjeporträtt fotografering (: Får hålla tummarna på att den iaf blir av. Det har varit många motvindar just nu, men så är det alltid i början! Snart lovar jag att jag kommer att komma igång (:

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0