KickStart - kurs för nystartade företag

KickStart - kurs för nystartade företag. Ni läste rätt! Jag har sökt en 16 veckors kurs som startar i höst. Den är gratis och verkar vara väldigt nyttig för mig med tanke på att jag håller på att starta eget. Kursen är för dem som startat nytt företag och vill lära sig mer om företagande och allt runt omkring. Kursen är gratis och kommer hålla på i 16 veckor. Jag hoppas jag kommer med! En snubbe ringde upp mig i tisdags och frågade lite om mitt företag, han sa att det är många som söker kursen och alla kommer inte komma med. Men han sa att han tyckte mitt företag verkade intressant och att jag nu bara behöver vänta på ett brev som berättar om jag kommit in eller inte. Jag är så himla nervös! Vill verkligen komma in, skulle betyda så himla mycket för både mig och mitt företag.. Bara att hålla tummarna nu då (:

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0