Snart färdigt i lägenheten (:

Börjar likna ett hem. Igår fick jag upp gardinerna efter att jag tvättat dem och strykt dem, blev riktigt snygg vill jag lova! Passade så himla bra ihop med tapeterna och allting annat i vardagsrummet (: Och idag så var Kent (en vän till familjen) här tillsammans med sina två älsta söner och satte upp lampoerna i köket, hallen och vardagsrummet. Och så har jag dolat lite med att sätta upp min ljusstake och spegel i hallen och så satte jag upp tre av mina egna fotografier åvanför teven (: Jag är så himla nöjd med hur allting ser ut nu.

Bara lite kvar. Det enda som är kvar nu är att sätta upp min sänggavel och få upp lite mer tavlor plus att jag ska sätta upp min träspegel som är hemmagjort av ett gammal fönster som jag fick av min morbror i studentpresent (: Sen när allting det är klart så blir det en storstädning av hela lägenheten! Sen så ska jag inverstera i ett nytt databord, en bokhylla och ett tevebord som ska gå i samma färg som de andra möblerna, Antikbets (: Efter att jag är klar med allt sen så kommer det komma upp bilder, så ni får ha lite tålamod hihi :P

Kram J

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0