Pussel är inte lätt alla gånger

1,5h för en tv-bänk. Idag vaknade jag runt 12.30 och kände mig rätt så utvilad, även fast jag ställt klockan.. Men den hörde jag inte och jag behövde ju sömnen som alltid. Började packa ner lite från bokhyllan, iaf det viktigaste och det vart exakt en kartong, kommer inte bli så värst mycket att bära på lördag eftersom jag bara är uppe i 3 kartonger och har inte så mycket plock kvar att packa (: Det känns skönt, för ju tidigare vi blir klara med flytten på lördag ju tidigare får jag börja att göra iordning och fixa klart i lägenheten!

Klockan var runt 17.00 när vi kom till lägenheten och pappa började på en gång med att sätta ihop min tv-bänk som jag köpte på IKEA. Efter 40 min så hade han inte fått klart första delen än haha så jag röck in och hjälpte honom.. Och efter 1,5h så var vi klara med den där jäkla tv-bänken! Antingen så är det vi som är rikktigt kassa eller så var det instruktionerna som var helt åt helvete haha ^^ Men klara blev vi iaf och jag fick en snygg tv-bänk som passade perfect där den står nu i vardagsrummet (:

Fotografera, javisst. Imorgon blir det nog ingen sväng till lägenheten, utan jag kommer nog bara hålla på att packa så allt är klart tills vi ska köra flytten på lördag. Men imorgon måste jag fixa mina bilder till nya uppgiften vi fått, Bildkomposition, och alla kompositioner vi ska göra är inte de lättaste.. Men jag tar dem jag kan och förstår först och sen så får jag se om jag iaf hinner testa de andra.

Nu ska jag fortsätta packa i mitt rum och så ska jag kolla runt på Jotex.se efter snygga och passande gardiner till köket och vardagsrummet (:

Ha det gött!

Kram J

Kommentarer
Postat av: fotojohansson

Tackar! Jag älskar bilderna som jag o Emma tog! :)

2010-01-15 @ 10:59:38
URL: http://fotojohansson.blogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0