Jag har fått jobb! :D

En liten överraskning. Min mamma har jobbat nu i januari som städare, 2,5h om dagen, på ÖoB i Arboga. Och om inte den som hon var vikarie för skulle komma tillbaka så skulle hon få jobbet helt. Men mamma hade andra jobberbjudanden som var bättre och då frågade hon arbetsgivaren om jag kunde få ta jobbet istället och det var helt okej. Idag ringde min mamma och väckte mig och sa att hon tjejen som mamma var vikarie för inte skulle ha jobbet kvar och att mamma fick det, så då betyder det att jag fick jobbet! :D haha lite komplicerat, men iaf. Det är inget drömjobb precis, men det ger 5000kr i månaden och det är mycket pengar för mig som lever på studiebidraget annars. Känns så himla bra! Fått lägenhet och jobb plus att syrran också ringde idag och sa att hon snackat med hyresvärde och att han tycker vi ska skriva över kontraktet på mig, han vill bara prata med mig, så jag ska ringa dit imorgon. Så nu kommer lägenheten stå på mig och bara vara min (: Ni kan ju förstå att jag är lycklig nu alltså!

Men nej, nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen. Blir jobba, fotografera och sen pilates med Ida på kvällen (: Ha det gött! Nattinatt.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Helena Kulle

GRATTIS, shit så kul, mycket roligheter på en gång, härligt :)

Gläds med dej...

Ha en fin onsdag.

/Helena


    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0