Hjärngymnastik hela dagen

Ny design i bloggen. Nu har jag äntligen fått min design inlagd i min blogg, jag är riktigt nöjd med förendringen! Headern vart snyggare och större, vilket jag ville att den skulle bli. Sedan har jag även fått en bild på min kamera inlagd i vänsterspalten med en test på tillbehör (bilden är dock inte tagen av mig själv, utan hämtad från google). Sedan är lite av färgerna ändrade och jag tycker min blogg vart mycket snyggare och mer harmonisk med de ljusgråa rutorna istället för den mörkgråa och hårda färgen. Min bakgrund passar absolut mycket bättre till denna design, eller vad säger ni? (:

Hur har ert lov varit? Mitt har varit rätt så lugnt men ändå händelserikt. Känner mig dock inte så speciellt utvilad, men det kanske beror på att jag vart lite krasslig och, som alltid förr, haft svårt att sova om nätterna.. Men en sak som är bra är att jag inte sovit hela dagarna av love iaf hehe :P Jag som är så klumpig ramlade på nyårsafton och landade med ryggen på en stor snö/isboll.. Och det hade inte med att jag druckit att göra utan det berodde på att mina skor inte var så passande och det var väldigt halt ute.. Jag som redan har problem med mina leder och rygg, nu har jag svinont i ryggen utöver det vanliga.. Fredrik tycker att jag ska uppsöka en läkare om det inte blir bättre, vilket jag hoppas att det blir så jag slipper besvära min läkare ännu en gång hehe ^^

Film sen sova. Nej, nu har jag konsentrerat mig alldeles för mycket idag känner jag.. Har ju börjat läsa korsord haha vill ju lära mig och det är svin kul! Satt med tidningen från klockan 17-22 typ.. Och nu har jag setat här också.. Så nu tänkte jag försöka hitta en film jag kan kolla på och förhoppningsvis somnar jag sen.

Ha det gött allihopa så hörs vi imorgon!

Nattinatt, kram J

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Den nya headern blev jättefin :)

2010-01-05 @ 23:51:39
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: Susanne

Förstår att du längtar :-) Jag ska ju också gå en fotokurs på distans under våren och det ska verkligen bli kul!



Headern blev kanon...eller ska jag säga canon ...garvar ..tänk att jag kan vara så rolig...

2010-01-06 @ 14:23:30
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: Ja, det är sant. Tack för förslaget :)

2010-01-07 @ 17:10:02
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha bra att du erkänner de ;) Jag köpte den på scandinavian photo i bankeryd för 25000:- endast hus. :)

2010-01-07 @ 18:22:45
URL: http://nevnarien.se

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0