Gick vidare i veckans bild!! - Avslutad

Tävlade hos Marcus. Nu har jag gått vidare i tävlingen hos Marcus, vinsten är att bli publicerad på hans blogg i en vecka. Så nu undrar jag om ni söta människor skulle vilja rösta på mig? Inget tvång, men det vore ju kul att vinna för en gångs skull hehe.. (:

Om ni vill rösta på min bild, så gör du följande:

Klicka Här och så skriver ni en kommentar till inlägget. Om det är min bild ni vill rösta på så skriver ni "Bild nr 1". Så, come on, rösta på min bild!


Detta är min tävlingsbild:

(Klicka på bilden för att se den större)

Kram J

Kommentarer
Postat av: Mathilda - [ Fotoblogg ]

jösses, vilka fina bilder du har i headern :D



vad har du hittat på idag? hehehe :D

2010-01-16 @ 17:42:16
URL: http://ettstortmochettliteta.blogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0