Dokumentärfotografi del 2

Jag dokumenterade ute i Jäderbruk. Gammalt, historisk och välbevarat är tre ord som ploppar upp i skallen när jag tänker på Jädersbruk. Det stället hade stor betydelse till Arboga förr i tiden och dom har bevarat det väldigt bra i alla dessa år. En stor händelse i Arboga varje år är Jädersbruksdagarna där jag har varit med och arbetat 3 år i rad, förra året skippade jag för att jag skulle bort men får se hur det blir i år om jag kanske kommer agera fotograf istället för att jobba i caféterian (:




Kommentarer
Postat av: Susanne

Det går säkert jättebra, vem vet, han kanske är lite nervös också :-) Ha en toppenhelg!



Kram

Susanne

2010-03-31 @ 14:08:22
URL: http://kandy.se

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0