Tävlar hos Carro (: - Avslutad


(Bild lånad av Carro)

Jag är med i en tävling hos Carro i sammarbete med Clickit.se. Det man kan vinna är en värdecheck på 200kr. Vill du också vara med och tävla? Klicka då Här och följ instruktionerna precis som jag. Vinnaren presenteras på hennes blogg Måndagen den 1 februari, så skynda er att anmäla!

Min motivering:
Jag tycker jag har fått ihop en del bilder nu som jag är riktigt nöjd med, skulle vara roligt att kanske t.ex. trycka upp dem i en fotobok istället för bara foton som jag sätter i en ram på väggen. Fotoboken skulle jag kunna använda som en portfolio när jag söker jobb osv. Därför skulle jag vilja vinna denna värdecheck (:

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0