Mitt självförtroende på topp just nu!



Vinst på hög nivå. Haha snacka om att ha flyt just nu! Först blir jag publicerad på Carro's blogg som veckans bild denna vecka, sedan så vinner jag tävlingen hos Marcus där vinsten var "veckans bild" då man blir publicerad på hans blogg hela denna vecka :D Plus att jag flyttat hemifrån och vann en tävling hos Millah också ^^

Hällefors. Nu sitter man här på vandrarhemmet, så himla mysigt här! (: Dock så vart jag lite irriterad när vi kom hit pga att jag glömde köpa en pinset när vi var och handlade på ICA.. Så himla typiskt mig.. Men vart ju glad nästan på en gång igen när jag gick in och läste Marcus blogg hihi (; Ska sitta här ett tag och läsa lite bloggar, kanske hittar man någon mer tävling.. Men blir att lägga sig tidigt ändå, för ska upp tidigt imorgon, börjar klockan 10 på skolan.

Vad har ni för er en måndags kväll som denna då?

Kram J

Kommentarer
Postat av: jenny

whhhoooohhooo :D grattis :D trodde aldrig den där bilden på mig skulle gå hem (A) ;)<3

2010-01-18 @ 20:46:03
URL: http://zaidvor.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha lite kul att du blev Veckans blogg på både min och Marcus :D En väldigt bra bild med andra ord! :)

2010-01-18 @ 22:05:35
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: Helena Kulle

Det är bara att gratulera, men du är duktig så det är du värd.

Tack för din fina kommentar hos mej, du gör mej väldigt glad, tack!

Ha en fin dag.

/Helena


    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0