Lyckan på topp (:

Andra introdutionsdagen. Idag gick jag upp runt 06.10 och gick med mamma ut till ÖoB för att jobba. Fy vad drygt det är med all denna snö, kan det inte bara bli vår?! När vi väl var framme så började vi städa, jag gjorde ju det mesta eftersom jag ska ta över och då måste jag ju komma in i rutinerna. Fick köra med skurmaskinen idag, ibörjan var det absolut inte lätt och i svängarna så stannade jag nästan maskinen för att jag var rädd att jag skulle välta grejer från hyllorna haha (; Men sen fick jag in snitsen och nu ska det nog inte vara någe problem nästa gång jag kör. Det gick fortare idag än vad det gjorde igår, var klara med butiken samtidigt som igår, även fast vi körde med skurmaskinen idag också! Det kändes skönt, för då vet man hur man ska göra för att inte bli försenad (:

Inte ensam längre. Imorgon får jag hem mina katter!! Ska åka och kolla på dem imorgon, men jag vet redan nu att jag kommer köpa dem hihi :P Längtar som fan, då kommer jag inte vara ensam längre plus att katter är nog det gosigaste djur som finns! Dom är bröder och röd/oranga, bara vanliga bondkatter så dom är inte så värst dyra heller. Dom är systrar och gråspräckliga, inte bondkatter utan en blandning mellan main coon och engelsk skeppskatt (: Tillsammans med bensinen dit och hem så kommer dom gå på ca 800kr 600kr, men det är det fan värt! Det ända som krisar är att jag inte har fått tag i bil, hade en som skulle köra mig men hon åkte på magsjuka :/ Så nu ska mamma köra, men vi måste hitta en bil att låna för mammas bil är hos en vän till en vän för att den måste lagas och jag kan nog slå vad om att den inte blir klar innan imorgon... Vi fick tag på bild (:

Städar. Nej, nu måste jag sätta igång med städningen så att det är rent och fint här hemma när katterna kommer hem (: Var och köpte kattlåda, kattsand och leksaker idag så att dom ska trivad bättre på en gång.

Ha det gött!

Kram J

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0