Fredag - Shopping i v-ås

Härlig Fredag. Idag var jag i Västerås tillsammans med mamma, Ninni och David (: Jag skulle storhanla mat, handla lite andra tillbehös till lägenheten plus växter. Blev en sväng på stan innan vi stack till Hälla och där stack jag in på Gina Tricot och skulle kolla om en tröja jag sätt på internet fann kvar. När jag kom in i butiken så hittade jag tröjan, plus ett linne plus en tröja till haha (; När jag väl hittar någonting som jag verkligen gillar, vilket inte händer ofta, så måste jag verkligen ha det! Det blev denna, denna och denna. Gina Tricot är en av mina favorit affärer och jag är riktigt nöjd med mitt köp, så det blir att ta med det i tvätten på Söndag och sen börja använda det (:

Nej, nu borde jag sova.. Nattinatt..

Kram J

Kommentarer
Postat av: FOTORUM

De är sjukt så snygga bilder du tar!

otroligt, KRAM.

2010-01-24 @ 11:43:33
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/
Postat av: jm

GÖTT :D

2010-01-24 @ 14:52:32
URL: http://maluwie.blogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0