Tävlar hos Susanne - Avslutad

Jag är med och tävlar hos Susanne om en personlig almanacka/fotoagenda med plats för 28 egna bilder. Tävlingen är i sammarbete med www.extrafilm.se. Vill du också vara med och tävla? Klicka då Här och följ instruktionerna precis som jag. Tävlingen avslutas den 11 februari, så skynda er!

Motivering: Jag får absolut inte missa den 1/4-10, då det är sista ansöktningsdagen till Ung entreprenör! Ska starta ett eget sommarföretag som fotograf, om jag blir utvald. Och då får jag såklart inte glömma att anmäla min affärsidé. Har drömt väldigt länge nu om att starta eget, och det här är en stor chans att komma en liten bit på vägen! Bilden som jag tycker skulle vara passande till denna dag är ett personligt porträtt som jag tog för ca 6 månader sen och föreställer mig och min dröm att arbeta som fotograf (:

Självporträttet på mig:

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul att du är med och tävlar!



...och sen håller jag tummarna för sommarföretaget, låter kanonkul!

2010-02-11 @ 23:00:13
URL: http://kandy.se
Postat av: Helena Kulle

Håller alla tummar och tår för dej, hoppas du når din dröm...

Ha en mysig helg..

/Helena


    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0