Sommarföretag - Hemsidan

Snart har man en hemsida. Simon, min gudmors son, pluggar Teknik på gymnasiet och när han hörde att jag behövde någon som fixade min hemsida så erbjöd han sig (: Jag vart såklart jätte glad! Jag förklarade för honom på ett ungefär hur jag ville ha sidan och så skickade jag över allt material som ska vara med på hemsidan. Nu går jag otåligt och väntar på att få se resultatet hehe Men han ska slänga upp den på sin server idag så jag får se den, men den kommer inte läggas ut på internet med domän förrän tidigast på måndag. För jag måste först ha fått pengarna som hör till företaget.


En liten smygtitt (;


Kommentarer
Postat av: Susanne

Va kul, ska bli spännande att se när den är klar!

2010-04-26 @ 10:50:29
URL: http://kandy.se
Postat av: Susanne

Grattis grattis! Du vann fototävlingen och har ett presentkort på 500 pix att se fram emot!

2010-04-27 @ 19:52:47
URL: http://kandy.se

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0