Välkommen till min nya blogg!

Hejsan allihopa!

Jag har tidigare använt mig av en annan blogg (http://johannasalmeen.blogg.se) men jag känner att jag vill ha en blogg där jag bara fokuserar på mina bilder. Och därför har jag skaffat denna blogg. Jag kommer vara aktiv på båda bloggarna, men jag kommer mest att vara aktiv här. Förutom att jag kommer publicera mina bilder här så kommer jag vara med i tävlingar genom denna blogg plus att jag kommer skriva ytterst lite personligt i denna blogg (alltså fokusen kommer ligga på bilderna och därför kommer jag ha många bilder och lite text).

Jag hoppas att jag kommer få många läsare och jag kommer försöka göra allt för att få många besökare/läsare som kommer gilla min blogg och som kommer vilja följa den och tycka att den är intressant. Jag älskar att skriva, men jag älskar även att fotografera mer än att skriva.. Så därför ville jag skapa en fotoblogg.

Bakgrunden till namnet är följande: För ca 2,5 år sedan när jag hade gått ungefär ett halvår på gymnasiet (medieprogrammet) så blev jag vän med en tjej i min klass, Emmy heter hon. Vi började umgås och vi snackade rätt mycket pus att vi umgicks på rasterna. Efter ett tag så började våran idrottslärare kalla mig för jojjo, vilket är ganska vanligt för en som heter Johanna. Men Emmy började sedan kalla mig för yoow, och jag gillade det smeknamnet och ville börja använda mig av det. Så jag gjorde det, i min mejladress, i uppgifter jag gjorde i skolan osv. Och därför kändes det mer personligt att döpa min fotoblogg till yoowfoto (:

Just nu så är designen väldigt trist och jag har inte hunnit gjort så värst mycket eftersom denna blogg startades idag (10 oktober).. Så därför vill jag avslöja att jag har beställt en bloggdesign av en anan bloggerska.. hennes blogg heter http://www.Canis.se och hon är väldigt duktig! Priserna är inte så värst dåliga, rätt billigt med andra ord.. Så jag kände att det var värt att lägga ner lite pengar på en snygg design, för det är en stor del av att locka fler läsare tycker jag (:

Nej, nu ska jag samla ihop allt som Candis behöver till sitt arbete, hon skulle börja på måndag, så det är lite brott.. Och nu vet ni varför det ser ut som en svinstia här inne för tillfället hehe :P

Ha det gött,,

Kram J


Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0