Jag är trött...

Ingen bra dag. Idag har allt bara blivit knas.. Mitt uppe i en redigering så dog datorn, det kändes inte helt okej plus att jag får inte till något bra yrkesporträtt! :/ Har ju inte tillgång till någon studio och då har jag försökt att göra en hemmastudio, men nej, bilderna blir inte bra ändå.. SUCK!... Just nu känns det inte som att det kommer bli några yrkesporträtt-bilder.. Har ju iaf fått ihop två miljöporträtt-bilder och två fritt iscensatt porträtt-bilder.. Det får helt enkelt duga om jag inte får en chans till innan onsdag..

Trött och irriterad. Idag har jag haft en dålig dag på grund av det jag skrev åvan.. Plus att jag har varit så himla stressad och irriterad på allt idag känns det som.. Sover ju dåligt om nätterna, kan ju bero på det.. Men hur jag än försöker så kan jag inte somna i lagom tid för att jag inte ska vara trött när jag vaknar sen ^^ Måste bli en ändring på det här!

Nej, nu ska jag kolla om det finns någon film till kvällsmyset..

Ha det gött och nattinatt,,

Kram J

Kommentarer
Postat av: ANNA PEDERSEN

Sv: Tusen tack :D haha vad kul!

2009-10-17 @ 19:32:07
URL: http://naannah.blogg.se/
Postat av: Susanne

Då kommer du att ha nytta av Eddies tips! Håll utkik efter fler tips framöver!

2009-10-18 @ 10:32:23
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0