Idag var det en härlig dag (:

Sol och fina färger. Idag vaknade jag i lagom tid, somnade lite tidigare igår (: Jag gick upp på stan med pappa, för jag skulle kolla efter hårfärg, köpa lite till maten och så kollade jag efter ett minneskort till kameran på expert. Och så beställde jag även klipptid till imorgon, måste ju vara lite snygg när jag åker till London hehe (; När vi kom ut så lös faktiskt solen lite och då vart jag genast på bra humör. För när solen lyser på hösten så kommer de fina höstfärgerna fram ännu mer.

Shoppade lite grann. Efter vi hade varit på stan så gjorde jag iordning köttet och la det i marinad, för vi skulle käka kött, pommes och bea-sås och det var jag som skulle laga iordning det (: Sen när mamma kom hem så gick hon och jag upp på stan igen för att jag skulle köpa hårfärgen (med slingor till) och ett 8GB minne till kameran. Sen så mötte vi även Ninni och lilla David utanför Konsum, så vi stod och snacka lite med dom.. Sen gick vi hem igen för att jag skulle laga maten, så det inte skulle bli för sent eftersom klockan redan var sex nästan..

Tre avsnitt med True Blood. Alltså, serien blir bara mer spännande och mer konstigare för varje avsnitt hehe trodde det bara skulle handla om vampyrer och människor men icke sa nicke.. Det är ju alla möjliga konstiga varelser i den här serien och det är det som gör den så himla bra.. Nu har vi bara 5 avsnitt kvar på säsong 2 och sen blir det att vänta på säsong 3 (:

Nej, nu ska jag lägga mig och försöka sova, ska upp imorgon halv åtta för att jag ska klicka mig klockan halv tio och jag måste hinna duscha och sånt innan...

Men ha det så gött och nattinatt,,

Kram J

ps: Har inte tagit så mycket bilder, eftersom jag har lov nu.. Men jag kan lägga upp två bilder på mina katter (:

En av mina katter En av mina katter
Maja och Figolina, 6 år gamla <3
(klicka på bilderna för att se dem större)


Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0