Hösttävling hos Susanne - Avslutad

Fototävling hos Susanne

Jag är med och tävlar på Susanne's blogg!
Tävlingen går ut på att man ska lägga upp sin finaste höstbild på sin blogg.
Sedan så kommer hon välja ut 5 bilder som går vidare till finalen och publiceras på hennes blogg.
Priset är
Moderskeppets grund-DVD.

Vill du också vara med och tävla? Klicka på bilden ovan, så kommer du till tävlingen.
Tävlingen pågår till den 11 oktober.

Bilden nedan tog jag förra hösten när jag pluggade media på gymnaset. Jag vart väldigt nöjd med bilden!


Brännvidd
- 34,0 mm
Bländare - f5.6
ISO - 100
Slutartid - 1/125 sek

Kunskapstest, 3dje året på medieprogrammet - ht08
(Mitt bidrag till fototävlingen)


Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0