Färdiga bilder på kursen

Bilderna till de avklarade momenten. Nu tänkte jag visa er de senaste momenten som jag blivit färdig med, alla bilder är jag inte till hundra procent nöjd med, men jag tycker ändå att alla bilderna är hyfsat bra för att publiceras hehe.. Klicka på bilderna för att se dem större... Kommentera gärna och säg vad ni tycker (:

Moment 1, Kamerateknik, Bländare ljusKamerateknik, Bländare ljusKamerateknik, Bländare ljus

Kamerateknik, Bländare ljusKamerateknik, LjustemperaturKamerateknik, Relation figur-bakgrundKamerateknik, Relation figur-bakgrundBildanalys - Kopiering

Detta är avklarat. Och jag har redovisat allting på kursens hemsida. När jag tittar tillbaka på allting som jag har gjort så känner jag mig rätt nöjd att jag har hunnit med så mycket på sådan kort tid utan att ha blivit sen med en enda uppgift (: Det kommer mer bilder sen allt efter som jag blir klar.


Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0