Lucia med dagis

Mycket barn och sång. Idag ska vi och kolla på lucia, min systerdotter och hennes dagis ska sjunga och gå luciatåg och det kommer vara så himla gulligt (: Mirou (min systerdotter) ska vara tomtenissa hihi och hon har en sån där tomtenissepyjamas och en tomteluva. Hon är världens gulligaste tjej och hon kommer vara sötast i luciatåget. Jag ska såklart ha med mig kameran och fotografera lite, och om det blir nå bra bilder så kommer de upp här senare i eftermiddag.

Ha det bäst!

Kram J


Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Good att du förstod vad jag yrade om ;) Haha..jag är ju inte världens bästa på att förklara saker och ting ibland som du vet ;) haha..



Ja men det klart att jag gör det ^^



Jag har skrivit min mail på e-postgrejen så du ser den, vet inte om du har kvar på min msn men ja iaf ^^ Så du kan skicka bilderna till min mail ^^



Har det bra!

2009-12-14 @ 13:48:16
URL: http://hanneler.blogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0