* Studentfirande *

Snart är den stora dagen.
Vissa har redan tagit studenten, alla kommuner/län har olika dagar/veckor som dom tar studenten. Men jag vet iaf att KAK i västmanland tar studenten på fredag, den 11 juni (: Därför har jag ett perfekt erbjudande!

Är du intresserad?
Ska du ta studenten, eller har en vän som ska ta studenten, titta i så fall hit! Med mitt företag, Salmén foto så fotograferar jag alla möjliga beställda fotojobb. Men först och främst så utför jag porträtt fotograferingar. Så är du sugen på att beställa mig som porträtt fotograf på din studentdag? Hör i så fall av dig till mig.

Paketpris:
30 minuters fotografering + 6 digitala bilder = 650kr.
60 minuters fotografering + 12 digitala bilder = 1300kr.

För mer information
gå då in på min hemsida, www.salmenfoto.se,
där finner du villkor, priser och bilder.

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0