www.jotex.se - Gardiner, badrum, sovrum, kök m.m

Beställningen klar. Ja, som jag skrev igår så skulle jag kolla efter gardiner på jotex.se, och jag hittade perfekta panellängder som var passande till köket och vardagsrummet (: Sen så beställde jag lite mer saker, vilket jag redan visste att jag skulle göra hehe kan inte behärska mig ^^ Här nedan kan ni se de produkter jag beställde och under dem kan ni läsa vad varje produkt heter.

Till vardagsrummetTill vardagsrummetTill köketTill KöketVita duntofflor
Till badrummetFönsterlampa till vardagsrummetVäggljusstake till vardagsrummetKuddfodral till prydnadskudde
Alla bilderna är lånade från www.Jotex.se (Klicka på bilderna för att se dem större)

  • NAIZEN, panellängd 2-pack, färg: Linnebeige, stl. 220.
  • LIV, panellängd 2-pack, färg: Ljusbrun, stl. 220
  • MAGNOLIA, panellängd 2-pack, färg: Gul, stl. 220
  • LIV, panellängd 2-pack, färg: Linnebeige, stl. 220
  • Duntofflor 2-pack, färg: Vit
  • HJÄRTA, väggkrok 2-pack, färg: Röd
  • SONIA, fönsterlampa, färg: Creme
  • FLOWERS, väggljusstake dubbel
  • NAIZEN, kuddfodral, färg: Linnebeige

Kram J

Kommentarer
Postat av: Julia

svar: jag älskar min julklapp ;D

Okej, heder till henne då ;)

2010-01-15 @ 19:31:32
URL: http://hometome.blogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0