Känns fortfarande inte verkligt

IKEA hela dagen. Gick upp klockan 05.45 för att mamma väckte mig då, ville inte somna om eftersom jag skulle ringa barnmorskan klockan 8.. Var hur trött som helst, men fick pina mig och hålla mig vaken med att läsa korsord höhö ^^ Men så typiskt så är det alltid någonting som ska krångla hela tiden, speciellt när det gäller någonting viktigt! Skulle ladda på min mobil för att kunna ringa, men då gick det först inte för att swedbank-påladdnings grejen krånglade.. Sen så fuckade hela jävla sidan ur så då funkade det inte ens att komma in på sidskiten.. Så blev inte att ringa barnmorskan idag heller, men det positiva var väl att jag kom upp i tid iaf..

När mamma kom hem från jobbet så stack hon och jag till v-ås och shoppade på IKEA, blev mer än planerat men det var värt vart enda öre kan jag lova.. Kommer bli hur fint som helst i lägenheten efter att jag är klar med allt, det kan jag lova hehe (; Eftersom priset vart högre än vad vi räknat med, så får det bli att storhandla mat nästa vecka. Men det är lugnt eftersom jag ändå inte ska börja bo där förrän allt är fixat och klart där inne.

Ikväll har mamma och jag fixat och röjt en massa nere i källaren, hur drygt som helst och man visste ju inte vad man ville spara och vad man ville kasta.. Jobbigt sånt där eftersom det är så mycket minnen i allt man äger hehe ^^ Men tillslut vart vi klara och det ända jag ska ha med mig därifrån till nya lägenheten är typ 2 kartonger haha...

Känns fortfarande inte verkligt att jag, lilla Johanna som hatar att sova själv, ska flytta hemifrån och bo själv.. Men, det är ju så pass nytt, så snart kommer jag väl börja vänja mig vid tanken, och speciellt när allt kommit på plats så kommer nog verkligheten ikapp mig (:

Nej, nu ska jag käka, duscha och sen sooova! En storstädning och en massa fixande väntar på mig imorgon bitti.

Ha det gött!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Emmelist

vad roligt för dig :D jag och killen ska flytta till en ny lägenhet den 1a mars .D

2010-01-13 @ 11:57:13
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Maria

det är så roligt med shopping på ikea =)

2010-01-13 @ 12:40:22
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hah ja men man ska vänta med att flytta ihop. man behöver verkligen testa på att bo själv först.



jag och killen har varit tillsammans i 3 ½ år. bott ihop i 2 år..å nu ska vi flytta till en ännu finare lägenhet ;)

2010-01-13 @ 18:48:02
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vet inte om det beror på det men penslarna i Photoshop är i abr-format så det är inte fel på fomatet i allafall.

2010-01-13 @ 21:20:10
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0