Sommarföretag - Loggan

Min logga är klar! Är klar med min reklamfolder nu (: Och Ebbe lyckades verkligen med min logga. Den blev typ som jag hade förväntat mig, stilren och snygg. Imorgon (måndag) ska jag iväg och snacka med Conny på tryckeriet, hoppas det inte blir alldeles för dyrt att trycka min reklamfolder.

Snart har jag en hemsida också. Simon, min gudmors son, ska fixa min hemsida. Jag håller på att skicka en massa material till honom, det ända jag har kvar att skicka är bilderna till bildgalleriet, det tar ett tag med det är det värt (:

Den 15 april, ett bra datum. Fick ett mejl i torsdags om att jag kommit med i projektet Ung Entreprenör i Västra Mälardalen sommaren 2010! Så nu är det helt klart att jag kommer starta företag till sommaren (: Den 26 maj kommer jag och alla de andra företagen som vart utvalda att delta i "Sparbanks Miljonen" där vi kommer stå och marknadsföra våra företag.


Min företagslogga, designad av: Ebbe Waxin.


Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0