Yes, vad bra (:

Fick hem mitt pass idag. Den 30 oktober åker ju jag, Fredrik och Robert till London (; Vi ska hälsa på Catherin (Roberts flicka) där, för hon pluggar i South hamton (stavning?). Men när jag fick veta att vi skulle åka så hittade jag inte mitt pass.. Inte konstigt med tanke på att jag inte använt det på 2 år hehe ^^ Men iaf, så fick jag åka till polisen i Köping förra veckan och beställa ett nytt. Fick veta i lnsdags att det hade kommit, så idag åkte mamma och jag in till Köping och hämtade det. Känns så himla skönt att ha fått hem det nu, ett beskymmer mindre hehe (:

Fler läsare till min blogg. Jag vill bara meddela alla mina läsare att det vore kul om ni ville prenumerera på min blogg på bloglovin (: Har ju nyligen startat min blogg, men jag lovar att det den kommer bli bättre och intressantare med tiden. Ska börja fotografera mera och efter varje fotografering så kommer jag uppdatera här, plus att när jag ska göra någonting speciellt så kommer jag även skriva om det här. Ni får gärna kommentera mina inlägg och mina bilder så att jag vet vilka som läser.

Fotografering idag. Ursch, vilket tråkigt väder det är ute idag... Regnar, blåser och är allmänt kallt ute "/ Men sojm tur är så ska jag ha fotograferingen inomhus, så det är ju positivt (: Jenny kommer ju hit idag efter lite om och men.. Vi visste inte om det skulle blivit någonting alls för att hon kanske inte skulle kunnat ta sig hit. Men nu har jag fixat en som kör henne hem sen (min kille) så då behöver hon inte orora sig för det. Idag kommer vi ha bättre lokal, bätte ljusförhållande, fler lampor osv. Så idag hoppas jag på bättre bilder till yrkesporträtt-bilderna, för då blir jag klar med ena modellen, sen tänkte jag (om jag hinner) fotografera en till person (på alla porträtt uppgifterna), för att få två olika bilder/modeller till de tre uppgifterna till moment 4 (porträtt) hehe, får hålla tummarna och hoppas på det bästa (: Tar ju sin lilla tid att redigera bilderna också, och jag har ju bara på mig fram tills på onsdag nästa vecka.

Nej, nu ska jag fixa lite annat och kanske lägga mig och glo film.. Ha det gött,,

Kram J

Kommentarer
Postat av: Susanne ♥

Så fin bloggen blev!

2009-10-16 @ 15:42:50
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN

SV: okej :):):)

kram

2009-10-16 @ 16:26:32
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Sebastian

svar: Nej det har den inte. Om det står "IS" i objektivsnamnet så finns bildstabilisator i objektiv. Och förövrigt så har ingen canon-kamera bildstabilisering i kamerahuset.



I vilket fall så är bländaren så stor på mitt 50/1.4 så bildstabilisator behövs inte. Med en större bländare får du kortare slutartid, då kameran får in mer ljus.



:)

2009-10-16 @ 17:43:40
URL: http://sabbaa.se
Postat av: l

Svar: Tack så mycket! (: Nej det är inte bildstabilisering i det objektivet.

2009-10-16 @ 18:09:54
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh tack:) Varför radera du och bytte om man får fråga?:)



Riktigt snygga bilder i headern!

2009-10-16 @ 18:21:09
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0