Ingen vinst...

Ingen vinst denna gång heller. I söndags avslutades Susanne's hösttävling där alla kunde vara med och tävla med sitt bästa höstfotografi, jag var tyvärr inte en av de fel som gick vidare... Men vafan, bättre lycka nästa gång! Nästa vecka ska hon ha en tävling till som temat är människor och då tänker jag bidra med en till bild som jag tagit och se om jag har turen med mig då (:

Riktigt snygga bilder. De fem bilder som gick vidare till finalen och hade ännu en chans att vinna moderskeppets grund-DVD var riktigt snygga. Kände att om jag hade haft lite mer tid på mig, tex till igår, så hade jag bidragit med en höstbild som jag tog på Jenny i söndags.. Men man kan inte alltid ha sån tur ^^


Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0