Inge trött..

Blev inge True Blood. Pappa var för trött efter en lång dag, så det blir att fortsätta kolla på True Blood imorgon istället.. Jag är rastlös och inge trött.. Blir att kolla om det finns någon film att kolla på istället.. Men ska försöka sova i någorlunda tid iaf, så att jag slipper vara helt död hela dagen imorgon också ^^

Upp tidigt imorgon. Imorgon ska jag beställa klipptid och köpa hårfärg, så det blir inte att sova allt för länge.. Ska försöka, om det går, att få en klipptid redan imorgon.. Vilket jag inte tror, men man kan ju hålla tummarna och hoppas iaf hehe (:

Jag vill fotografera. Även fast jag har höstlov, så känner jag mig mer taggad än någonsin att fotografera! Har fått mitt nya objektiv nu, Canon EF 50mm f/1.8 II, och jag vill ta porträttbilder. Men måste såklart hitta modeller för att kunna fotografera över huvudtaget. Glöm inte att ni kan beställa fotografering, till ett billigt pris! (Om ni klickar på länken så kommer ni till sidan där ni kan läsa om hur ni beställer).

Nej, nu är det slutbloggat för idag!

Ha det gött och nattinatt,,

Kram J

Två bilder från fotograferingen med Mirou:

Fototävling, Min underbara systerdotter
(klicka på bilden för att se den större)

Kommentarer
Postat av: Carro

Men gud så sööööt unge, naw!:)



Nyfiken ska man vara! Tyvärr vet jag dock inte när tävlingen startar eftersom jag väntar på svar från han jag ska samarbeta med, men förhoppningsvis nu till veckan :D

2009-10-27 @ 08:01:07
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: axling

Oh men du tackar tackar :) Dina ord värmer!

Bilden jag nominerade tog jag förra veckan, och ljuset var magiskt ute!

Har kikat lite i din blogg också, du tar fina bilder :)

2009-10-27 @ 16:51:12
URL: http://axling.blogg.se/
Postat av: Susanne

Fint det blev, den bakgrunden var en av mina favvosar!

2009-10-27 @ 18:15:29
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0