Före makeovern

Trött men nöjd. Idag sov jag lite längre än beräknat hehe men behövde sömnen med tanke på hur mycket vi höll på igår med IKEA och källaren, har fan ont i hela kroppen haha ^^ Men jag och pappa kom iväg till lägenheten klockan 13 och så gick vi därifrån klockan 18 hehe så vi fick en hel del gjort. Jag städade hela lägenheten, förutom att pappa skurade och så dammade jag ut skåpen i köket och torkade av kaklet, badkaret, toan, badrumsskåpet och handfatet. Pappa satte ihop köksbordet + de fyra stolarna och så satte han även ihop min datastol och min golvlampa (: När jag väl var klar med städningen så la jag in grejer i skåpen och i lådorna; Tallrikar, glas, skedar/knivar/gafflar/teskedar, stekpanna och kastruller hehe.. Så som sagt, vi fick mycket gjort idag men mer ska det bli gjort imorgon och då ska vi ta med oss lätta saker i kassar också, så vi slipper köra med det på lördag.

Här kommer lite bilder på hur lägenheten ser ut innan jag fått in någonting:
OBS! Inga bilder är redigerade, så ursäkta om dom inte är så jätte bra hehe..




(Klicka på bilderna för att se dem större)

Fler bilder kommer. Tänkte göra så att ni får se för och efterbilder hehe det är mycket roligare. Så nu har ni fått se förebilderna och sen när allting är fixat och klart i lägenheten så kommer jag ladda upp efterbilder (:

Kram J

Kommentarer
Postat av: Elin ett hus till oss

Va kul med före och efterbilder. Jag kan tänka mig att det är riktigt slitigt att fixa allt.



Sv: tack vad glad jag blir :) !

Jag önskar dig en toppenhelg kram Elin!

2010-01-14 @ 20:44:52
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0