Då bor man själv nu då (:

Bara ett åk. I lördags kördes mina grejer till nya lägenheten, var ju inte speciellt mycket som var tvungen att flyttas så vart bara ett åk så var vi klara hehe.. Men det såg mer ut när allt stod i släpet, för det vart fullt. När vi väl fått in allt i lägenheten så började jag ställa allt på sin plats och så packade jag upp tallrikar m.m i skåpen, men innan det så var allt tvunget att diskas med tanke på att en del var nytt och en del hade legat nerpackade så länge. Nu har jag fått i ordning så pass mycket att det känns som ett hem iaf (: Men bilder laddar jag upp när allt är helt fixat och klart!

Måndag. Imorgon blir det att åka till Hällefors! För på tisdag ska jag besöka min skola och träffa mina kurskamrater, det ska bli riktigt skoj (: Vi ska gå igenom en massa saker och så ska vi ha studiofotografering och få göra en uppgift på plats :D Dock så går det inte att redigera bilderna där på plats, så det får jag se till att göra när jag kommer hem så att ni får se.

Nej, nu ska jag lägga mig, blir att gå upp tidigt imorgon.. Ha det gött, nattinatt!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe klart, du är ju också en duktig fotograf! :)

2010-01-18 @ 02:37:46
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: Millah

överraskning i min blogg :)

grattis grattis :)



kramar// millah

2010-01-18 @ 10:58:38
URL: http://millahoman.blogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0