When something goes down, something comes up

Ung entreprenör nästa! Var på möte idag på Sparbanken. Ska ansöka till Ung Entreprenör sommaren 2010, då man skickar in en affärsidé och 100st blir utvalda i KAK som ska få testa på att starta eget företag juni-augusti (: Jag tycker det låter riktigt intressant, så jag ska skicka in en affärsidé och hoppas på att jag är en av dem som blir utvalda hehe.. Man får en mentor, man blir sponsrad av sparbanken då man får 2000kr som startpeng och så får man hjälp hela tiden om man fastnar eller har några frågor. Eftersom min dröm är att starta eget så är det här en riktigt stor möjlighet att komma igång!

Det finns mycket mycket mer också som kommer hända under tiden gällande detta, men orkar inte skriva allting här hehe men kommer uppdatera senare om mina planer och om jag blir vald till en av de 100 unga entreprenörerna (:

Ha det bäst!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Helena Kulle

Åhh vad roligt, JÄTTE lycka till!

Ha en fin dag.

/Helena


    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0