Bildlös måndag morgon

God morgon gott folk. Kl är 6.57 och det är dags för mig att dra mig till jobbet, ursch för detta väder och ursch för vinter.. Jag vill ha sommar nu! Men men, den kommer väl så småning om.. Idag blir det jobba 8-10.30, sen blir det att gå hem och käka något, sen ska jag spåna lite på nya uppgiften, med tema "is och hem", på kursen.. Sen hade jag faktiskt tänkt börja skriva lite på min affärsidé för jag vill ju inte sitta i sista sekunden med den sen ^^ Ikväll blir sen power box med Ida, vart inge träna på hela förra veckan så denna vecka blir det hårdträna! höhö (;

Men ha det gött allihopa, så hörs vi senare (:

Kram J

Kommentarer
Postat av: Susanne

...och kul att du är med och tävlar :-D

2010-02-17 @ 08:31:29
URL: http://kandy.se

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0