Sommarföretag - Reklamfoldern

Var och snackade om reklamfoldern. Idag (måndag) gick jag till tryckeriet och snackade med Conny. Efter att vi gått igeonom lite saker som var tvunget att ändras, och slutligen kommit fram till ett pris så var det alldeles för dyrt för min budget just nu.. Så jag förminskade innehållet och sidorna i min folder plus att jag valde att bara ha loggan i färg, så ska dit och snacka igen och se om vi kan komma fram till ett bättre pris. Ska ska se hur många upplagor av den nya folderna jag kan få för 1000kr. För det känns som att jag inte vill lägga alldeles för mycket pengar på bara själva reklamfoldern just nu när jag precis ska starta.

Slutresultatet. Här nedan kan ni se slutresultatet på min reklamfolder. Inte för mycket text och väldigt stilren blev den. Jag gillar denna mer än den förra faktiskt, så denna får det bli.


Reklamfolderns baksida och framsida.


Reklamfolderns sida 1 och sida 2.


Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0