Ute och fotograferade igår

En riktigt busig och glad vovve. Igår var jag ute och fotograferade Nomi, en helt underbar och busig hund som verkligen hade dåligt tålamod haha :P Men det var riktigt kul att fotografera henne, en omväxling för mig med tanke på att jag alltid fotograferar människor eller naturen vanligtvis. Jag fick ihop ungefär 230 bilder varav 15st jag vart nöjd med. Var svårt att få in fokusen i bilderna med tanke på att hon hela tiden rörde på sig pga att allt runt omkring var mer intressant än att jag fotograferade henne hehe (:

Här är några av de bilderna jag vart nöjd med:

Min kusins hund
Min kusins hundMin kusins hundMin kusins hundMin kusins hundMin kusins hund
Kommentera gärna och säg vad ni tycker (:

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0