London tonight :D

Klockan 19.00. Just nu sitter jag i myskläder och håret står åt alla håll.. hehe.. Ska käka lunch hemma hos Fredrik tillsammans med hans moster och hans kusin runt två och jag ska fixa mig och sånt innan... Usch, jag hatar att ha tidspress på mig, speciellt när det handlar om att man ska åka bort, fixa sig osv.. "/ Men jag ska blöta håret nu och sen blir det att fixa till sig lite och klä på mig kläderna som jag ska ha när jag åker. Vi ska röra oss mot västerås runt sju, för att hämta upp Fredriks bror och sen käka något innan vi drar till flyget, jag har sådan jobbig resfeber så jag nästan blir galen snart! jobbigt jobbigt.. Men sån är jag jämt när jag ska resa någonstans, så jag är van.

Packning, "check". Nu har jag packat ner allt i väskan som jag ska ha med mig och den väger 7.4 kg när jag vägde den på vågen hemma, så då kan jag ta med mig ca 2 kg hem sen i väskan också (: För shoppa ska jag så klart göra, iaf något litet åt mig, något litet åt mamma, något litet åt min fostersyrra och sen present åt storsyrran och pappa.. Så det måste få plats, annars får jag nog sno lite utrymme i Fredriks och Robbans väskor (;

Hurry hurry. Nej, nu måste jag skynda mig med att blöta håret så jag kan föna det och sen platta det, innan Fredrik kommer och hämtar mig.. Nu kommer jag inte vara aktiv något på bloggen förrän jag kommer hem den 4 November, men ni klarar er nog hoppas jag höhö ^^

Ha det gött nu för det ska jag,,

Kram J

ps: Här får ni kika på min spellista med grupper som jag ska lyssna på när vi reser till och från London ds.

  • Miss Li
  • Paramore
  • Daughtry
  • Johnossi
  • Plus 44
  • Rob Thomas
  • Johnny Cash
  • Theory Of A Deadman
  • Volbeat
  • Nickelback
  • Shinedown

Riktigt härlig och bra resmusik (;


Kommentarer
Postat av: Carro

GRATTIS! Du är nu 1 av de utvalda finalisterna i min porträtt-tävling, där man kan vinna ett Soft focus filter! :) Be nu dina läsare, vänner osv rösta på dig så att du vinner!! Röstningen pågår bara i 2 dagar! Lycka till! ;D

2009-11-02 @ 02:38:19
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0