London, here we come!

30 oktober - 4 november. Jag, Fredrik, Robert (fredriks bror) och Malin (killarnas kusin) åker till London på en liten minisemester. Det ska bli himla skoj, dels för att jag alltid velat åka till England och också för att jag kommer att få fotografera i en helt annan miljö :D Vi ska hälsa på Catherine (Roberts flickvän), shoppa, kolla runt och bara njuta! Det blir andra gången jag flyger, och denna gång vart det inte heller så långt, vilket är helt okej för mig med tanke på att jag är så himla höjdrädd och därmed också blir flygrädd... Men det gick bra sist, så det ska nog inte vara någon större fara denna gång heller :P

10 kg, handbagage. Vi ska inte ha med oss så mycket packning, för att det ska bli billigare på flyget. Handbagaget får väga max 10kg och jag ska ha med mig kamera+tillbehör också.. Så det blir att få hjälp av mamma till att skriva packningslista på onsdag hehe jag är sämst på sånt ^^ Men det viktigaste för mig är iaf ett ombyte, underkläder, tandborste och kameran.. Sen hade jag tänkt handla present åt pappa och syrran där också, eftersom pappa fyller den 6 november och syrran den 11 november.. Sen vill jag såklart handla någonting åt mig själv med, så det är bäst att ha så lite packning som möjligt med sig så man får plats med mer när man ska åka hem (:

Godis och tv ikväll. Idag har jag inte gjort något speciellt, vaknade klockan 14.00 pga att jag hade skit svårt att sova inatt.. Sen har jag bara kollat runt på internet, diskat och umgåts lite med Jannina och Mirou.. Men ikväll blir det att fortsätta kolla på True Blood :D Så himla bra, skulle kunna kolla hur mycket som helst utan att sluta.. Men måste anpassa mig efter pappa också hehe eftersom det är med honom jag kollar med (:

Nej, nu tänkte jag vila en stund.. Ha det gött,,

Kram J

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0