Imorgon gäller det!...

Packa smidigt och ordentligt. Idag har jag varit på stan för att köpa en ny hårfärg.. igen.. Det vart mörkbrunt som vanligt, men så länge jag kan täcka över de ljusa fläckarna i hårbotten efter slingningen så är jag nöjd.. Det blir att packa som fan idag, mamma får hjälpa mig så att allt går smidigt och blir ordentligt, jag hatar att packa hehe ^^ Här har ni en liten packningslista som jag har gjort (tror ni att det blir under 10kg?) hehe:
  • Kameraväska + innehåll
  • Underkläder
  • Strumpor
  • 1 par jeanse (+ ett par på mig)
  • Tröja
  • 1 t-shirt
  • 2 linnen
  • Pass
  • Sminkväska + innehåll
  • Tandborste
  • Fickpengar
  • Jacka - den ska jag ha på mig
  • Försäkringspapper
Det är vad jag har skrivit ner hittills.. Men som sagt, mamma får hjälpa mig så att jag får med mig allt det viktiga som jag måste ha med mig hehe.. Sen så får jag skita i resten.. As drygt när man måste hålla sig inom en vikt..

Men nu ska jag färga håret! Ha det gött,,

Kram J

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0