Idag är lilla Johanna sjuk... :/

Ont i kropp och hals. Igår hade jag väldigt svårt att somna, även fast jag var svintrött.. Killen min sa att det kan bero på att jag inte slappnade av ordentligt.. Så en 15min ryggmassarge fick jag, grymt go är han (: Sen somnade jag tillslut.. Men imorse när jag vaknade så hade grymt ont i kroppen, hade svårt att svälja och näsan var täppt, så nu har jag svaret på varför jag inte kunde slappna av igår kväll.. Jag är sjuk! Ursch.. Jag är väldigt sällan sjuk och när jag väl är det så brukar jag bli väldigt sjuk, så jag väntar bara på att det ska bli värre, men jag hoppas så klart på att jag slipper bli värre och detta kanske bara är tillfälligt..

Ny film ikväll. Alla har väl sätt filmen Transformers? Eller, jag ska väl inte säga något hehe såg den första filmen här om dagen (även fast den kom ut 2007).. Men ikväll ska pappa och jag kolla på Transformers 2 (: Jag hoppas på att den är lika bra, spännande och rolig som ettan var.. Plus att jag hoppas på att det är samma skodespelare med i tvåan, annars är det inte lika roligt!..

Helt förlamad i munnen. Jag fick en "Mucoangin" sugtablett av mamma för halsen.. Hon sa att munne och halsen domnar bort av den och hon hade rätt.. Har sugit klart på den nu och jag har ingen känsel alls när jag sväljer hehe :P Men slipper känna av halsontet ett tag iaf...

Nej, nu är det slutbloggat för ikväll.. Är trött i ögonen och förhoppningsvis slipper jag huvudverken om jag slutar nu..

Ha det gött och nattinatt,,

Kram J

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0