Gomorron (:

Fräsh i håret. Idag vaknade jag 07.30 när mamma kom in och väkte mig, jag var svin trött och ville verkligen inte gå upp.. Men tillslut efter lite om och men så kom jag upp klockan åtta.. Hoppade in i duschen och tvättade av håret, utan schampoo eftersom jag ska färga håret idag.. Men sen stack jag iväg och klippte mig, toppade mig bara med tanke på att jag håller på att sparar ut till långt hårt (och längre) så vill jag inte klippa mig för mycket, men nu är det riktigt snyggt och fräsht igen (;

Sol och lysande höstlöv. Undrar om man kanske ska ta och gå en promenad idag med kameran? Är så himlans fint väder och det skulle nog bli riktigt snygga höstbilder. Men det tråkiga är att jag inte har någon modell, och det är ju det som är roligast att fotografera.. hmm.. Det visar sig hur jag gör, just nu tänker jag iaf inte göra någonting för jag är så himla trött och seg.

Ska läsa lite bloggar nu.. Ha det gött,,

Kram J

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0