Ny fototävling hos Susanne (: - Avslutad

Fototävling hos susanne

Jag är med i en fototävling, med temat "Människor och glädje", på Susann'e blogg. Tävlingen pågår fram till den 29 oktober, det kan vara nya bilder eller gamla bilder, det väljer du själv. Vill du också vara med och tävla? Klicka då på bilden åvan och följ instruktionerna, precis som jag (:

Detta är mitt bidrag:

Fototävling,
"Små barns glädje är nog den sannaste och trovärdigaste glädjen som finns".

Detta är en bild som jag har tagit på min systerdotter Mirou när hon är och leker i lekparken, hon ville hellre åka den stora kanan istället för den lilla.


Kommentarer
Postat av: Susanne ♥

Jättekul att du är med och tävlar!

2009-10-26 @ 15:05:33
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin

Yep det är verkligen sant det du har skrivit under bilden alltså..

2009-11-01 @ 01:06:36
URL: http://hanneler.blogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0