Design färdig!! :D

Min design är klar. Nu kan jag äntligen börja skriva i min nya blogg ordentligt, bloggen om min utveckling som fotograf. Känns så himla bra, och jag är jättenöjd med designen! Sara (Candis) är riktigt duktig på det hon gör, plus att hon lyssnar på vad kunden vill ha (: Och priset var inte dyrt heller, vart billigare än vad jag hade väntat mig.

Vädret är på topp. Ute skiner solen och himlen är blå, men ändå sitter jag här inne.. suck.. Jag ska ta en snabbdusch och sen blir det att traska till affären, är sugen på något gott plus att både ketchupen och makaronerna är slut här hemma.. hehe :P

Fotografering ute igår. Igår ringde min moster till mig, hon frågade om jag var ledig och sa ja. Hon ville att jag skulle fotografera min kusins hund Nomi, himla söt vovsing och busig var hon också hehe.. Men fotograferingen gick hyfsat bra och jag fick ihop 15 bilder (av 230) som jag redigerade klart igår kväll och idag ska jag mejla dom till min moster. Hon kommer bli så himla glad, det känner jag på mig (: Och min kusin Sofie (som äger hunden), hon vet inte ens om att jag har fotograferat Nomi, så hon kommer nog bli ännu gladare och överraskad kan jag tro.

Nej, men nu ska jag duscha, jag laddar upp bilder på Nomi när jag kommer hem från stan igen.

Ha det gött,,

Kram J

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Grymt snyggd esign!

2009-10-15 @ 17:30:59
URL: http://junitjejen.se
Postat av: W e b - L i n n . n o

Fin blogg. Ho sara er så flink ;)

2009-10-15 @ 19:34:28
URL: http://web-linn.no

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0