Dåligt väder och sjuk modell

Kunde det bli bättre?! Sov dåligt inatt och vart väckt klockan nio imorse av mamma.. Skulle åka till köping och hämta passet.. Snacka om att jag var svin trött och kände mig som en zombie ^^ Sen gick jag och väntade hela dagen på att jag skulle få fotografera Jenny igen.. Men halv fyra fick jag veta att hon var sjuk och inte kunde komma idag.. Kunde det bli bättre? Var det ända jag tänkte då..

Sen vart dagen bättre. Hade hört av mig till Ida tidigare idag och frågat henne om jag kunde få fotografera henne på måndag, och hon sa ja... Men då hörde jag av mig till henne igen och vi bestämde oss för att fotografera idag också, fast inomhus på grund av vädret.. Vart faktiskt en rätt lyckad fotografering kändes det som (: Så imorgon ska jag kolla igenom bilderna och sen redigera de bilder jag ska använda.

Filmtajm och mys. Nu är äntligen Fredrik här (: Jag ska ta en snabbdusch och sen blir det film, godis och en massa mys <3

Ha det gött och nattinatt,,

Kram J


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill bara önska dig en trevlig helg! :)



Kram

2009-10-17 @ 16:26:43
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0