Avklarade och kommande moment

Fyra moment avklarade. Nu så har vi kommit en bit på vägen under kursen och redan är fyra moment avklarade. Känns så himla kul och jag känner mig redan bättre kreativt som fotograf och psyket känns på topp! Vi har redan fått reda på vilka moment som kommer att komma både före och efter höstlovet innan det hinner bli jullov hehe och det ska bli riktigt kul och jag känner mig peppad till 1000 (:


Avklarade moment:

Självporträtt Redovisat

Kamerateknik Redovisat

Bildanalys/Kopiering Redovisat


Pågående moment:

Porträtt Redovisat


Kommande moment:

Workshop

Photoshop

Arrangerat fotografi


Detta är vad som kommer hända nu under kusern innan jullovet och när man vet vad som väntar så känns allting så mycket lättare och jag själv känner att stressen minskar för varje dag som går. Jag mår bättre psykiskt och jag känner mig mer taggad än vad jag gjorde i början av kursen (:


Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0