Ta tag i vardagen

Ska ordna upp allt nu. Orkar inte sitta inne om dagarna längre.. Nu måste jag ta och skaffa ett liv, även fast jag tror att allting är hur bra som helst redan som det är, så måste jag ta och skaffa mig en vardag.. Jag måste börja sova om nätterna och gå upp i tid om dagarna. Och för att göra det så måste jag börja bli mer aktiv om dagarna och göra av med mer energi.. Jag kan inte bara sitta framför datorn och tv:n hela dagarna.. Varken jag själv eller min kropp mår bra utav det!

Duscha och promenera. Nu ska jag hoppa in i duschen, känner mig så smuttsig, det kan bero på att jag svättades som en gnu när jag vaknade imorse för att jag hade råkat somna med mysbyxorna på mig ^^ Sen blir det att ta en promenad med pappa, även fast det regnar.. För att vänta på fint väder nu är som att vänta på att vinna en miljon, vilket är lönlöst.. hehe

Ha det bra, skriver mer sen,,

Kram J

Kommentarer
Postat av: A L M A - foto, mode, kreativitet <3

Är du släkt med Matilda Salmén? :)

2009-11-22 @ 16:53:08
URL: http://HTTP://FEBWIIE.BLOGG.SE

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0