Sömnibrist och dålig dag..

Ursch, måste bättra mig.. Fattar inte att jag inte lägger mig tidigare om kvällarna.. Kan ju lägga mig klockan tio redan, för egentligen har jag ingenting att göra resten av kvällarna.. Men ändå så sitter jag kvar vid datorn tills det är jätte sent på natten.. Men är liksom aldrig trött, och jag fattar inte varför :/ Måste verkligen sova bättre om nätterna om jag ska orka dagarna! Idag vaknade jag liksom klockan 15.30 av att syrran väkte mig, och hade hon inte väkt mig, hade jag vaknat automatiskt då? Detta är inge bra och jag måste förbättra mig..

Missade samtalet. Skulle snackat med min lärare idag klockan 10.20, men det hade jag totalt glömt med tanke på att jag hade ställt klockan på 12.. Jag blir så trött på mig själv.. När jag inte sover bra så får min kurs ut för det och den här kursen betyder jävligt mycket för mig! Men jag kan inte fokusera när jag sover dåligt om nätterna, äter dåligt om dagarna och bara tänker på en massa skit så att hjärnan håller på att explodera i tusen bitar snart!...

Ska göra något vettigt.. Idag ska jag iaf planera inför min fotografering till del 2 i moment 5. Har ju snackat med Eina och Fredrik och de ska ställa upp som modellet efterom de är ett par (: Tänkte vi skulle fotografera imorgon och på torsdag, så jag hoppas det kommer bli bra för dom också. Ska skissa lite idag och planera hur de ska se ut och vilka vinklar jag ska ta osv.

Tidig kväll..! Och idag ska jag lägga mig tidigt, oavsätt om jag är trött eller inte. Nu har jag bestämt mig för att hädanefter så ska jag lägga mig klockan 22.00 på veckorna och jag ska inte käka någonting efter klockan 21.00 så att kroppen får ro när jag lägger mig. Och om jag ska kolla på någon film eller serie, så måste jag börja tidigt på kvällen.

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar och kolla lite annat..

Ha det gött,,

Kram J

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0