Moment 5, workshop

Har påbörjat ny uppgift. När jag var i London så fick jag lite småpanik pga att jag skulle bli två dagar försenad med att börja med nya uppgiften efter höstlovet. Men när jag kom hem så ordnade det sig iaf, för att del 1 i moment 5, workshop, var en typ av "brainstorming" där man ska ta en massa random bilder utan att tänka och sedan välja ut några bilder i efterhand sedan som skulle bli ett passande tema till del 2.

Som tur var. När jag kollade igenom mina bilder så hittade jag 5 bilder som var väldigt passande till ett tema jag valde, "resa, distans, kärlek".

Här är mina fem utvalda bilder:

Moment 5, del 1 Moment 5, del 1 Moment 5, del 1
Moment 5, del 1 Moment 5, del 1
Inspiration till del 2.
Dessa fem bilder valde jag dels för att de var de ända bilderna jag hade från London som skulle passa in på uppgiften vi hade (ville ju inte komma efter, för det är det värsta jag vet och det finns existerar inte i min värld hehe) plus att jag ville ha temat "resa, distans kärlek" och dessa bilder inspirerade mig att utveckla bilderna i del 2. Den andra bilden ovan inspirerade även mig att jag ville få till en gamaldags miljö och känsla i mina bilder som jag kommer ta till del 2 och därför har jag gjort bilderna svartvita, men jag kommer nog bearbeta de andra bilderna lite mer och ge dem en sepiaton istället för svartvit.

ps: Förlåt att jag inte varit så aktiv, men har varit lite deppig (beror nog på vädret) och så har jag inte känt mig allt för pigg för att skriva i bloggen. Men lovar att jag ska komma i form snabbt och bli bättre snart (:

Kram J


Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0