Äntligen färdig (:

Kan andas normalt igen... Har haft svårt att konsentrerat mig den senaste tiden och har väldigt lätt blivit rastlös.. Har inte kännt någon ork till någonting och önskade att jag bara kunde ligga i min säng hela dagarna och glo på tv.. Men jag har ju faktiskt en kurs att fixa och även fast mitt fotohumör inte har varit på topp så har jag klarat av ännu ett moment och är nu färdig med redovisningen också (: *puuh* känns könt och nu kan jag äntligen andas normalt igen.´

Här har ni bilderna till moment 5, Workshop del 2:

Moment 5, worksho, del 2Moment 5, worksho, del 2Moment 5, worksho, del 2
Moment 5, worksho, del 2Moment 5, worksho, del 2Moment 5, worksho, del 2
(klicka på bilderna för att se dem större)

Kommentera gärna och säg vad ni tycker (:

Kram J

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Får skicka hur många man vill :)

2009-11-16 @ 20:59:48
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0