Skulle egentligen bara vilja krypa ner under täcket igen...

Täppt näsa och taggtråd i halsen. Igår så nös jag nästan hela dagen och då var det inte bara en nysning per gång ^^ Tänkte att nu håller jag på att bli sjuk.. Och mycket riktigt, imorse vaknade jag med täppt näsa och det känns som att jag har taggtråd i halsen när jag sväljer.. Ursch och blä :/ Hoppas, *håller tummarna*, jag hoppas verkligen att jag blir någorlunda bättre till nyår! Ska nämligen till Stockholm med killen min och hälsa på Mattias och Frida, äta god mat och hemmafest. Men men, jag kommer att fira vilket som, oavsätt hur jag mår!

Vad händer idag då? Jag skulle ha träffat Sandra, käkat god mat och snacka om allt och ingenting.. Men eftersom jag mår som jag gör så vill jag inte utsätta henne för några smittor.. Blir att ligga och mysa med mig själv under täcket till ikväll då hjärtat kommer hem, för då blir det att mysa med honom under täcket (;

Frukost och duschen. Nej, nu ska jag se till att jag får någonting gott i magen, sen blir det nog en långdusch för min del. Men ni får ha det gött allesammans, så hörs vi lite senare!

Kram J

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0