Julmarknad och fint väder

Trevligt men kallt. Idag har jag hjälpt mamma på julmarknaden, vi hade ett marknadsstånd som solde fika och varm glögg/kaffe. Jag fick ha hand om lotteriståndet som hade många priser när mamma startade klockan 10 imorse, men sen när jag kom klockan tolv så försvann priserna fort och jag kunde gå hem redan klockan 15.30, vilket jag vart glad över (även fast det var mycket trevligt att stå där) eftersom det var svinkallt ute. Men vi hade ju iaf glöggen som värmde lite grann (: Men vädret vart väldigt fint idag och solen sken, kom till och med några snöflingor när jag och jag gick hem.

Snart in i duschen.. Blir snart att hoppa in i duschen, fryser fortfarande lite. Men det är ju inge bra att ställa sig i under varmt vatten på en gång när man är så kall så jag väntade ett tag och bloggade lite så länge (: Nu ska jag blogga lite till och sen blir det en varm dusch och sedan vänta på att Fredrik kommer hit så vi kan mysa framför teven ikväll.

Ha det bäst!

Kram  J

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas du har tinat upp nu :-D Jättefina bilder du hade tagit btw, duktig är du!



Kram

Susanne

2009-12-12 @ 17:34:30
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0